Opettajalle ja opiskelijakollegoille tiedoksi: lisää kuvaani silmälasit:

En viitsinyt kopioida Facebookista koirani kuvaa, joten tällä vanhalla Linkedinin kuvalla mennään toistaiseksi.
Blogin aloittaminen on todella mielenkiintoista. Olen useampaan kertaan miettinyt sellaisen aloittamista, mutta koska fokus kirjoitusteni suhteen on ollut vähän epäselvä, se on jäänyt tekemättä. Toinen syy on se, että töissä tapahtuvan kokopäiväisen naputtelun vuoksi vapaa-ajalla olen yrittänyt pysyä näppäimistä erossa, tosin usein siinä onnistumatta.
Joten pohjilta lähdetään, ja tie on vain ylös- ja eteenpäin!
Hyvä alku! Samassa "jamassa" itsekin. Mielenkiintoa ollut aloittaa blogikirjoittelu, mutta aina jäänyt, eikä osaamistakaan ole ollut. Kuvat ja videot elävöittävät aina naitä.
VastaaPoistaHei Jorma,
PoistaEn ole vielä päässyt kunnolla lentoon tämän blogin kanssa, joten kuvia ja varsinkin videoita joutuu vielä odottamaan. Tämän opintoihin liittyvän blogin lisäksi olen myös miettinyt omiin mielenkiinnon kohteisiin liittyvää blogia, mutta sen aika tulee varmasti vasta opintojen jälkeen.