Sainpa tehtyä, mutta kyllä se vaati parit googlaukset ennen
kuin onnistui. Pieni hienosäätö voisi olla vielä paikallaan, mutta ei juuri
nyt, sillä me kuollaan nälkään.
Apua... näin nopeasti sitä unohtaa. Löysin ohjeen ihan googlaamalla ja tuonne omalle sivulle kysely sitten lopulta päätyi. Suuremman hakemisen takana oli se, että sain lomakkeen yleensä näkymään. Se vaati vielä erillisen ohjeen.
Hei Päivi, testasin juuri lomakettasi ja lähetin sen kautta palautetta sinulle. Hyvin toimi!
VastaaPoistaHei Minna, kiitos testauksesta!
PoistaTestasin yhteydenottolomakettasi. Minulle toimi mainiosti. Kerro minulle vielä (kun nähdään) miten sait sen tuonne yläriville? Hyvin tehty.
VastaaPoistaHei Anita,
PoistaApua... näin nopeasti sitä unohtaa. Löysin ohjeen ihan googlaamalla ja tuonne omalle sivulle kysely sitten lopulta päätyi. Suuremman hakemisen takana oli se, että sain lomakkeen yleensä näkymään. Se vaati vielä erillisen ohjeen.
Esimerkillisesti tehty yhteydenottolomake. Tsemppiä Päivi.
VastaaPoista