lauantai 26. syyskuuta 2015

TEHTÄVÄ 5



Sainpa tehtyä, mutta kyllä se vaati parit googlaukset ennen kuin onnistui. Pieni hienosäätö voisi olla vielä paikallaan, mutta ei juuri nyt, sillä me kuollaan nälkään. 

5 kommenttia:

  1. Hei Päivi, testasin juuri lomakettasi ja lähetin sen kautta palautetta sinulle. Hyvin toimi!

    VastaaPoista
  2. Testasin yhteydenottolomakettasi. Minulle toimi mainiosti. Kerro minulle vielä (kun nähdään) miten sait sen tuonne yläriville? Hyvin tehty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Anita,

      Apua... näin nopeasti sitä unohtaa. Löysin ohjeen ihan googlaamalla ja tuonne omalle sivulle kysely sitten lopulta päätyi. Suuremman hakemisen takana oli se, että sain lomakkeen yleensä näkymään. Se vaati vielä erillisen ohjeen.

      Poista
  3. Esimerkillisesti tehty yhteydenottolomake. Tsemppiä Päivi.

    VastaaPoista