Usein kirjoittajia vaivaa tyhjän paperin kauhu, mutta
minulla taas on kaikkien tekemättömien tehtävien ahdistus. Niinhän se aina on, että aloitus on se vaikein vaihe. Olen silmäillyt tehtäviä jo
useana iltana ja pyöritellyt mielessäni miten niitä lähestyn. Nyt käyn vihdoin helpoimmalta tuntuvan kimppuun, eli yritän hoitaa tehtävän 5 ensin alta pois,
ja jatkan sitten eteenpäin yksi kerrallaan.
Lähiopetuspäivillä tuli asiaa paljon ja sen kaiken
sulattaminen vie aikaa. Asioiden syvempi ymmärtäminen vaatii ainakin minulla
itsenäistä(kin) prosessointia, ja näiden tehtävien myötä siihen on hyvä
tilaisuus. Lähestyvä muutto vaan hieman haittaa opintoihin keskittymistä, sillä
mielessä pyörii monta asiaa jotka tulee huomioida ennen kuin olemme uudessa
asunnossa. Kun neliöitä tulee uudessa
kodissa olemaan n. 40 vähemmän kun tällä hetkellä, joutuu miettimään myös mistä
luopuu ja mihin laittaa varsinkin ne kirjat ja paperit, joista ei voi erota. Tavoitteena on muuttaa ennen lokakuun puoliväliä, joten saa nähdä
kuinka käy näiden kaikkien aktiviteettien aikataulutuksen kanssa.
Onnea uuteen kotiin ja tsemppiä kotiläksyjen tekoon:)
VastaaPoistaKiitos Onerva. Tsemppiä myös sinulle opiskeluihin!
PoistaTsemppiä muuttoon ja koulutöihin. Itse muutin meidän 5 henkisen perheen yksin kesäkuussa ja siitä viisastuneena seuraavaan muuttoon (joka on edessä joulukuussa) palkkaan muuttofirman. Money well spent siinä kohtaa luulen niin :). Itse otin taktiikan päivä/tehtävä tosin dead line olikin aiemmin kun muistin joten huomenna täytyy vähän kiriä. Alkuun tosin kun pääsi niin tehtävät vievät mukanaan ja luulen että huomisen tavoite on 3 tehtävää.
VastaaPoistaHei Camilla,
PoistaSinullapa on tiheä muuttotahti, huh! Minulla taitaa suurin haaste tässä muutossa olla kamojen karsiminen. 12 vuoden omakotitaloasumisen jälkeen muutamme pienempään rivariin. Onneksi on kuitenkin karsintaa tehty jo vuosien kuluessa, joten urakka voisi olla paljon pahempikin. Ja muuttofirma tulee apuun ilman muuta.
Tehtävät ovat tosiaan mielenkiintoisia, joten niitä tekee kyllä ihan mielenkiinnosta. Hyvä taktiikka sinulla!